Onsdag, tror jag...

Jag tror att det är onsdag idag, den här veckan går både fort och segt så jag har lite svårt för dagarna:P
Idag har jag som inga planer, det rullar väll på som alla dom andra dagarna:P Men det är ju härligt att solen e framme lite i alla fall=) Det får ju en att göra lite smilisar när men egentligen bara vill skriva massa negg saker!!

Förresten, för ett tag sen ringde det på dörren och ja jag hade inte riktigt på mig så mycket kläder för att öppna dörren, så jag skyndade mig och tog på mig kläder och gick när för att öppna, Men dom var snabba, dom hade hunnit gå. Och då kollade jag ut genom fönstret och såg att dom var hos grannen och när dom gick så stoppade dom något i brevlådan, Kan det vara så att jag har missat jehovas??
Jag ska ut sen och kolla brevlådan:P


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0