Slappar kväll!!

Jädrar vilken slapparkväll det blev för mig:P Jag skulle egentligen vara borta ett tag på afton men så blev det ju inte så jag har ju varit hemma hela tiden. Och Erik for bort vid kanske sju tiden och mamma och syrran drog tidigare så ja det är bara jag och pappa Lasse hemma. Han sitter framför tvn nere, eller ja sover i soffan framför tvn:P
Och jag har legat uppe i sängen hela kvällen med datorn på magen och sett lite olika program, lite crminal minds och BB bland annat. Men jag kollade just på klockan och insåg att jag har inte gjort ett skit i afton fast på något sätt så känns det ganska bra ändå;)

Slänger in en bild på Abbey, tycker att det här bilden blev så fin=)

 

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0