Snabb inlägg!

Ska bara skriva ett snabb inlägg nu eftersom att jag egentligen borde sova! Det var i alla fall fest igår och ja själv tycker jag att det slutade lite tidigt men trevligt var det=) Sen så bokade vi biljetter till Jeff Dunnham i Umeå om två veckor -Längtar!!
Sen idag har det varit en riktigt slappar dag!! Har inte varit bakis eller så men det var länge sen man inte hade något att göra på en söndag så det var bara att passa på:P
Mina planer för imorgon är att dra in till stan och beställa nytt legg, bankomatkort och säga till AF om namnbytet. Får se om jag går in till frissan och pratar med dom om byta färg på håret, vi får se=)

Men nu vet ni lite i alla fall och att jag har planer för i morgon=)
Hoppas att eran söndag har varit bra och att ni hade en trevlig gårdag=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0