Söndag

Söndag idag och ja det känns som om den här helgen har varit hur lång som helst:P Och det känns som om man kommer att ha gått upp ganska mycket innan påskhelgen är slut. Det har blivit mycket mat och efterrätter och godis och en bit påsktårta osv och sen har man ju druckit påskmust och ja lite starkare dryck hayha;) Första drinken var i torsdags och sen på fredagen blev det lite mer och igår blev det ännu mer så det är väk bara att satsa resten till ikväll:P
men det har varit en bra helg=) Och Kelly har nog också gått upp i vikt:P Vi har haft främmen av moster och morbror och morbror gillar att ge hunden och det är inte bara en gång och sen är min mamma också ganska duktig på det:P
Men är det påsk så är det:D

Efter jag har skrivit klart det här så ska jag fixa håret och efter det blir det middag och ja sen drar vi till Boooba och njuter ännu en kväll över att det är påsk;)

Hoppas att ni har haft en lika trevlig helg som jag och att ni har en trevlig kväll=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0