Fredag

Fredag och jag har gjort min sista jobbardag för i sommar=( Jag hade lätt kunnat jobba flera flera veckor till!!
men men det är ju såhär det funkar=/
Efter jobbet gick jag ut med hunde och jag kan säga att mina byxor har än inte torkat..och snart ska jag ut igen..
Annars har jag legat och gjort inget, typ halvsovit:P är så galet trött, förstår inte hur jag ska kunna orka vara vaken ikväll..
Vi ska i alla fall snart iväg till skogen (:P) där vi ska fiska kräftor hela natten lång, och jag tror att det kommer att bli kallt så jag ska köpa med mig ett extra cigg paket:P haha visst har jag smarta sätt att hålla mig varm;) Men ja det är så att jag har inte så bra med kläder hos Erik och inte alls nå bra kläder inför ikväll, så det får bli: man tager vad man haver:P Men ja det kommer att bli fötterna och benen som får ta mest stryk.. Men no ska he gå=)
Men nu ska jag ta fram kläderna som jag ska ha ikväll och sen ska jag ut med hunden innan vi ska fara=)
Sätter in den här bilden på mig från krogen för något år sedan, ja det verkar då som om jag hade kul:P
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0