Host host och host igen...

Fasen att man skulle bli förkyld! Men eftersom att jag blev så fort sjuk så hoppas jag på att jag blir fort frisk också;)
Middag blev bra, fast jag känner ju inte så jätte mycket smaker nu tyvärr, men dom andra tyckte att den blev god:P
Snart ska ja ut med hunden och jag tror att hon har fått för mycket frisk luft, hon kom in 21:05 ikväll och har redan blivit övervänt:P Men nu ska hon i alla fall få sig en promenad=)
Imorgon blire jobb igen och ja det känns skönt att det är onsdag i morgon för det betyder att vi börjar gå mot helg:P
Jag har ingen aning om varför, meen jag slänger i alla fall in en bild på Erik och Emil när dom dansar på midsommar:P
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0