Lördag

Lördag och jag kan ärligt säg att jag inte har varit vaken länge:P Men jag sov typ 10 timmar i natt och det behövdes!!
Ja fiskelyckan igår var väl okej fast det blev sent!! jag och Erik var inte hemma här förrän runt halv fyra på morgonen=/ Och sen så ska man ju ut med hunde och sen göra sig klar för sängen och så. Så jag var vaken lätt över 22 timmar igår så jag hade typ rätten att få sova 10 timmar inatt:P Sen så i veckan har jag haft huvudvärk  och sovit dåligt så jag var bara allmänt trött igår:P men jag höll mig vaken hela tiden, och ja några extra cigg gick det väl kanske men jag var vaken:P

Nu så är Erik och gör lite ärenden och jag ska snart gå ut med hunden innan jag ska slänga mig i duschen och göra mig klar för kräftskiva ikväll=) FAAN så gott det kommer att bli:D:D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0