Måndag

Jaha då var det sista jobb veckan i veckan=( Det är sjukt hur fort tiden har gått!! Sommaren e typ redan över och jag har knappt hunnit vara med=/
Idag efter jobbet så följde jag Fellan till min farbror där hon skulle tvätta fönster. Och vi åkte moppe dit och tro du inte att jag blev stucken av en geting på benet..Det tog skit ont!!! Jag blev röd och lite svullen och det tog jätte ont men svullnaden har gått ner och jag är lite mindre röd fast jag har fortfarande ont och när jag har på mig jeans så ''skär'' det som..inte kul! Men tur att det inte blev värre än så i alla fall=)

Nu på kvällen har jag och Erik varit ute på en promenad med hunden och vi hann förbi ica;) Blev lite godis:P Så nu ska jag slänga mig framför tvn ett tag och tjocka mig innan jag ska sova=)

Go natt=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0