Missinassen

Missinassen = Mitt i natten=)
Ja jag har då varit hos farmor idag, och det var trevligt. Det är lite svårt eftersom att vi är väldigt väldigt olika, men som sagt det var trevligt och jag fick go fika:P
Sen så har jag lånat syrrans moppe idag och det var typ skitkul att köra, var fjortis på nytt haha;)
Sen idag så ja vi har spelat lite skip-bo och haft lite myskväll=) Erik jobbar i morgon (lördag) så det blev inte så sent idag, så nu inatt har jag legat framför datorn. Har sett Project Runway och ja nog fan har jag bölat, inte för att det är så ovanligt i och för sig, men ja dom gör kläder och jag gråter:P
Men nu hade jag tänkt sova, och i morgon har jag faktiskt noll planer, få se om det bara blir slappa och njuta av helg eller om det dycker upp något=)
Jag lägger upp en bild på vår älskade förra hund Daisy, som jag har saknat lite extra idag..Kommer alltid att sackna den hunden så ortoligt mycket för hon var verkligen speciell!
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0