Oj oj oj

Oj så dålig jag har varit på att uppdaterat! Men jag har helt enkelt gjort annat och då inte haft sån stor lust att sitta vid datorn.
Men ja i tisdags så träffade jag Johanna över en fika, och trevligt var det=) Satt och pratade jätte länge om verkligen allt möjligt:P Ja det behövdes så man fick surra av sig lite=)
Onsdags så träffade jag en kompis och vi käkade middag på stan och sen gick vi runt lite och kollade, så nu har jag sett lite saker som jag vill ha så det blir nog att fara in till stan på lördaga=) Ska försöka släpa med mig mamma, alltid bra att ha med sig henne för hon säger alltid sanningen:P
Idag har det då blivit kräftor till middag:D Gott var det och i morgon så drar jag hem och fick höra av mamma att det blir kräftor i morgon också..sweet!!:P
Aja det var lite snabbt om hur veckan har varit=) I morgon är det fredag och alltså helg och jag längtar till att få sova ut på lördag=) Får se vad som händer i helgen, planerna är inte helt fastställda än men nått blir det=)
Nu ska jag äta lite yoghurt (yogart) och se mordkommissionen=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0