Snart är det dags för att sova..

Som sagt snart ska jag sova ska bara se lite project runway först=)
Först så måste jag bara säga att det här dagen har varit lite små sur, ni vet såna små saker som har gått fel och efter en hel dag med sånna så vill man bara gå och lägga sig!! Så har min dag varit idag=/ Men ja nu är dagen snart över och vi tar nya tag i morgon=)
I afton så har jag gjort middag (fel middag som vanligt, enligt min familj) Sen så har jag varit ute med hunden och när jag kom in så såg jag slutet på true talent och det var så synd om en kille jag började må så dåligt efter det och blev typ både ledsen och arg!! Så just nu är jag lite anti det programmet!
Sen blev jag arg när vi skulle ut med hunden. Skulle försöka tända en cigg, gick inte alls bra eftersom att min tändare kom på att den skulle dö, så ja en cigg mindre och en blåsa mer:P
Slänger upp en härlig sommarbild på Kelly, fan vad jag önskar att det fortfarande var sommar!!
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0