Tisdag

Igår var jag som sagt på stan och träffade kusiner och faster. Först så åt vi lunch och sen så var jag barnvakt ett tag och då gick jag och grabben på stan och jag måste bara säga att han var så duktig, klagade inte alls och han är fyra så ja jag hade förväntat mig lite klagomål i alla fall:P Men ja då var man ju tvungen att ge honom lite godis för att han var så duktig:P Men sen så träffade vi upp mamma åsså gick vi och fika. Det blir lite konstigt när min morsa är med eftersom att min faster ser mig som vuxen men min mamma ser mig som ett barn och då tycker hon att jag ska sitta tyst och fika och sen leka med barnen så hon och den andra kan ha lite vuxensnack..så ja det blir lite konstigt..
Sen var vi och såg Fellan spela match igår och ja det gick lite så där och jag vet ej hur sur hon var efter:P Men hon har lite temprament, fast jag ska inte säga så mycket för hon är inte den enda i den här familjen;)
Nu så ska jag göra mig klar för sen drar jag och Erik in till stan, Erik ska klippa sig och jag ska köpa lite kläder och sen blir det väl en fika sen hem=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0