Fredag

Fredag i dag men jag har lite helg idag eftersom att jag jobbar i morgon:P Sen e jag ledig på söndag så ja jag har en delad helg=) Så jag ställde ingen väckare idag eftersom jag hade tänkt få sova ut,, men ja det gick sådär vaknade själv ändå men jag låg typ och drog mig hur länge som helst:P Annars så håller jag på att göra mig klar och sen ska jag vänta på att Erik kommer hem=) Ikväll blire tacos till middag och guud så gott det ska bli!! Efter det blir det en sväng med hunden och gå förbi ica och köpa lite inför fredags mys=) Hade tänkt fixa lite på texten och lägga in nå bilder men det e något konstigt med min blogg nu så det får bli senare=) /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0