Juldagen

Ja den här julen suger, juldagen har varit lite bättre än själva julafton och ändå inget man vill hänga i julgranen! Dagen igår var inte rolig, hade inte roligt när vi firade hemma som ni vet. Efter det så skulle jag och Ewe fara till farmor och fira jul med pappa. Där vi firar kväll äter vi middag och har gjort så i minst 18 år. Men igår kom pappa och farmor på att dom skulle äta innan vi kom så ville vi ha mat var det bara att komma. Vi blev så jävla arga, pappa ville helt enkelt korta av våran tid med mamma bara för att vara jävlig..Efter det när vi väl skulle fara fick vi inte upp dörren på bilen och höll på med det ett tag, så det blev stressigt som F när vi skulle fara!! När vi kommer till farmor så har alla ätit så jag och Ewe får sitta själva och äta medans alla sitter och tittar på och hoppas på att vi ska vara klara snart, dom ville ju ha efterrätt...INTE kul att äta då så jag åt inte alls mycket utan gick bara därifrån.
På kvällen skulle familjen hemma hos mamma mysa framför en film, mamma är otrevlig mot fellan och hon blir sur, kvällen inte alls så mysig.
Idag så var vi hos moster och morbror och åt lite mat och surrade lite och hade det trevligt, tro det eller ej:P Men lite sura miner var det men inte så farligt. Och nu ikväll så kunde inte mamma be om ursäkt åt mig för en sak som hon hade gjort fel och började skylla på andra och sen sa att jag var dum och hennes man började hacka på mig också.
Vet inte jag tycker bara att man ska respektera folk men ja jag blev less och gick upp så nu är det bara jag och Erik. Under denna tid har en av syrrorna gett elaka kommentarer till mig som vanligt så jag längtar till vanlig vardag då man inte behöver träffa alla!!

Men nu ska jag och Erik se vänner och äta och tjocka och bara mysa, snart blir det en promenad med hunden och sen kanske det blir lite mer mys=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0