Kvällen

Blev inte alls långvarig på akuten=) Det var klart på 1 timme, det var inget farligt heller som hade hänt, har en blödning i muskeln och det kommer att gå över på några veckor. Det enda som är e det att jag inte får ramla på samma sida en gång till, för då måste jag tillbaka för då kan det förvärras. Så nu när jag e ute och går så går jag sakta som en gammtant:P

Just nu har vi främmen från stocklaholma:P Lasses syster och hennes man är uppe och säger hej=) Oftast så brukar jag inte träffa dom när dom är uppe eftersom att dom sover i mitt rum och jag sover då hos Erik, men den här gången fick Felicia offra sig:P

Ikväll har jag hunnit med lite tvätt och i morgon bire att plocka tvätt, packa och städa och sen lite annat lite pappersgöra och sådant=) Sen så blire att ta med sig flyttlasset till Erik lite snabbt för sen drar vi på hockey=) Det var hur länge sen som helst jag var på hockey, var ju nå jävulst intreserad förr men ja inte nu längre, men det ska bli roligt att gå på en match=) När jag väl ser hockey brukar jag bli ganska inne i det:P

Aja nu ska jag tjollra lite till och sen blire att sova=) Kommer nog att ta lite sovmorgon i morgon, är ju faktiskt ledig:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0