Kvällen

Nu ska jag och Erik snart se någon film och ha lite fredagsmys=) Annars ikväll så har jag och Erik varit ut med hunden, vi gick förbi ICA för att köpa lite onyttigt:P

Aja nu blire film och sen får vi se hur sent klockan blir. Jag jobbar i morgon men ja jag börjar inte förrän kl 11:00 och jag har så tur att Eriks föräldrar ska in till stan då så jag slipper stiga upp så tidigt=) Skönt och sen på söndag e jag ledig så då ska jag och Erik försöka hitta på något=)

Sen måste jag ju berätta om min otroligt snälla Erik som kom hem med ett halsband till mig. Jag hade pratat om det hemma och hade egentligen tänkt köpa det i morgon, men så blev det inte. Blev både överraskad och glad:D
Lägger upp en bild på det sen=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0