Kväll'n

Ja ikväll så har vi varit och hämtat Kelly, hon verkar ha haft det jätte bra=) Men det är så härligt att hämta henne också man har ju saknat henne så mycket!!

Sen så blev det sen middag idag, så inte har jag hunnit slå in någe julklappar=/ Får försöka hinna med det i morgon. Men jag har i alla fall köpt en julklapp idag så nu blev det en mindre person på listan=)

Ja vad mer ska jag säga, det är snart dags att sova och i morgon blire jobb och som vanligt springa som en galning på lunchen och kolla mer julklappar:p Men nu är jag i alla fall snart klar=)
Efter jobbet så blire att fara till Ewe och fixa mina naglar, kommer att bli kanoners=) Hoppas bara att det inte blir allt för sent! FAN nu kom jag på att jag inte hinner slå in julklappar i morgon heller, aja det kommer att bli gjort innan jul:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0