Laila Bagge - Rock Romance

Nu blire lite parfymsnack=)
Jag brukar använda Laila Bagges parfym You Rock, Men har nu börjat med hennes andra som heter Rock Romance=) Den luktar jätte gott och freesch:P You Rock luktar också gott och jag kommer att fortsätta använda den men det e ju kul att byta ibland=)
Jag har lite svårt med lukter och hatar att byta parfym för jag klara inte av att testa olika, börjar må illa och få huvudvärk. Men båda Laila Bagges är inga problem för mig, Dom luktar men inte alls så mycket som vissa parfymer gör.

Sen är det en snygg design på flaskorna och självaste lådan som parfymen är i när man köper den=) Så här ser Rock Romance ut=)


Skit läcker, åsså lite 50 tal och det gillar jag;)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0