Onsdag

Ja vad ska jag säga den här dagen började inte bra!! Eller ja det börjar med att det blev sent igår men jag hade sovmorgon idag så det skulle ju vara lugnt. Mamma kom in sju i morse och skulle be Erik skotta, och sen började hon prata om dagen före julafton, så vi planerade in ett julbord då. Sen pratade hon om någon annan dag som vi också skulle planera på morgonen. Efter det hade jag svårt att somna om och när jag somnat väcker Erik mig och säger hej då. Tar ett tag sen somnar jag om, sover en stund sen ringer Felicia. Sen var det nästan dags att stiga upp. Vad ska man säga..

Sen är det inte så roligt väder ute idag så jag blev lagom blöt när jag gick till bussen. Jag tror verkligen att den här dagen inte kunnat sämre!!
Men ny satsar vi på en bra jobbdag:) trött men bra:)

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0