Ändrade planer

Det blev inget inredningsparty för mig, var inte så sugen på att gå så jag var ''sjuk'' och sen så visade det sig att det var samma som förra gången. Så jag har varit gemma istället, har tvättat, ritat och sett det senaste avsnittet av OTH=) Så det har ändå varit en ganska bra kväll=)

Om ni tycker att föra inlägget såg konstigt ut så var det därför att jag skrev från min mobil och ja då blire så helt enkelt..


Nu ska jag kolla på sveriges värsta bilförare, älskar att man kan se allt på datorn nu när min tv inte tycker om mig:P
Älskar det här programet och Adams kommentarer e ju bäst eller när han skrattar åt saker då alla andra tappat hakan:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0