Baka och baka:P

Idag har jag bakat som ni kanske fattar:P Och tro det eller ej så gick det mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Jag skulle göra bullar och muffins, bullar har jag ju som sagt inte gjort många gånger! Men det e tur att man har en mamma som man kunde ropa på ibland:P haha känner mig som ett barn när man behöver hjälp av mamma för så enkla saker:P Men men det gick bra och det var inte som om hon stod breve hela tiden. Men både muffinsen och bullarna fick godkända och ingen bar spytt än så det verkar som om man kan servera dom på torsdag;) Och när jag lika gärna stod där i köket så passade jag på att göra middag. jo ja jag kan faktiskt säga att jag känner att jag har gjort det ganska bra idag:D
Annars när det e tisdag så är det min värsta dag och jag hatar allt som finns på denna jord, men inte idag, vissr har huvudvärk och sovit dåligt inatt men ja tänker inte på det så mycket=)

Snart så ska vi ut med Kellsan innan man ska krypa isäng själv. För imorgon e det fullt ös! Vi kan köra en snabb genomgång om i morgon=)
  • Jag ska klippa mig.
  • Träffa en kompis på stan, och passa på att köpa Ewes present.
  • Handla
  • Hem till Ewe och städa hennes Lgh och göra chokladbollar. (skulle gissa på att jag kommer att behöva fixa stolar och bord till torsdag, för det tror jag att hon inte har gjort)
  • Erik hämtar mig, förhoppningsvis tidigt.
  • Färga Fellans hår.
  • Färga mitt hår och ögonbryn
  • Lägga mig i sängen och sova och njuta över att det är natt!
Så det var snabbt vad jag ska göra morgon   eller ja jag glömde en sak, ska kolla om en bh och den här gången ska jag hitta en!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0