Balklänning

Det är så att jag ska sälja min balklänning, jag tycker den är så fin så jag har haft kvar den, men jag har ingen användning för den så nu ska det säljas.
Den är en storlek L men den är insydd så den är närmare storlek M. Det är också förlängd, vilket går att ta bort. Den är silver och har lite strass, den har tyll under kjolen så den lägger sig riktigt snyggt. Jag har bara haft den en gång och det var på studentbalen.
Här finns det bilder från lite olika håll så man ser hur den ser ut.
Jag kommer att ta måtten på den när jag kommer hem och lägga ut den igen, jag kommer också att lägga ut den på blocket. Jag har tänkt ta 2500kr för den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0