Dålig på rubriker

Det är sant! Jag är sjukt dålig på rubriker, har aldrig någon aning om vad jag ska skriva, så det blir typ alltid dagar=l  Ibland har jag ingen bra fantasi helt enkelt!

Men nu är det handlat, fikat och städat och det känns ganska bra=) Handlinge gick bra förutom att vissa saker var svårt att hitta, alltid svårare att handla åt någon annan! Sen blev det fika när vi kom hem, mackor och jucie, alltid gott! Och nu är det städat vilket känns skönt för jag var inte på något städarhumör idag!  Men det är gjort och ja nu sitter jag här=)

Jag har förresten kommit på hur jag vill ha bloggen så nu ska bara Erik få sätta sig och göra den klar=) Jag ska tjata lite då kanske det går fortare;)
Sen så har jag fått förslag på vad jag kan ge kusinen och nu försöker jag bolla dom idéerna till syrran, men det går lite sådär eftersom att hon inte svarar..menmen det e två dagar kvar så=)

/H

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV:Tack! :)

2011-02-18 @ 18:29:28
URL: http://californiaroadtrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0