Fredag

Först så kan jag ju säga att jag hade en bra dag igår, kanske inte kändes som en födelsedag men det gör det inte så ofta..Vet inte om jag orkar skriva så långt om vad jag fick i present, men jag är då nöjd över allt:D En sak som kanske gick lite snett igår var att jag fikade nog lite för mycket:P Men vaddå jag och syrran fyller ju bara år en gång om året:P Ewe verkade också vara nöjd över gårdagen=)
Det blev i alla fall sent igår så jag har sovit alldelens för länge idag, men men..
Jag har i alla fall varit ute med Kelly i skogen och plummsat i snön, hon älskar det verkligen! Men sen så skulle hon hoppa över ett dike och hon har ju inte så långe ben, så det blev mer än störtdyckning två gånger efter varann men lika nöjd ändå:D

Nu sitter jag bara här framför datorn och har gjort mig lite att äta åsså ska jag se senaste avsnittet av OTH. Jag har lite bilder från igår, men jag var dålig på att ta bilder igår och min faster tog några och min kusin (3år) tog några, så vissa bilder är på tak och ben:P haha så ja jag har inte så många bilder att visa upp..

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0