Go Kväll

Som ni kanske ser så ser min blogg lite konstig ut, det e pga att jag håller på att göra om den och ja jag vet inte riktigt hur jag vill ha den heller så ja   kan ta ett tag innan den blir färdig:P

Sen har jag som inte gjort så mycket ikväll, jag har svurit lite åt tvn och så men:P Min tv gillar verkligen inte mig, jag får bara se på tv när den vill och det är kanske en gång varannan vecka, så det gäller att välja rätt dag;) Sen så har vi varit ner och handlat eller ja jag skulle ha ett frimärke men det hade dom inte, vilket var lite konstigt, vilken matbutik har inte frimärken..eller ja snus finns inte alltid heller där trotts att det är en stor efterfrågan..men men finns inte mycket att göra åt, får fixa den i morgon istället=) så det blir att tröstäta ikväll:P haha nä men jag och Erik ska krypa ner framför några avsnitt av vänner och äta lite godis=)

Imorgon blir det att fara till jobbcoachen igen, sista mötet den här veckan i alla fall..och sen på afton så ska jag på ett inredningspary  haha verkar vara mina nya grej:P nä men jag kommer inte att köpa något där heller, mest för att vara snäll och fylla ut en stol=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0