Go natt=)

Nu säger jag go natt eftersom att jag ska upp ganska tidigt i morgon. Jag ska på gruppmöte i morgon med jobbcoachen, längtar kanske inte så jätte mycket men aja finns inte så mycket att göra åt. Efter det ska vi se om jag går lite på stan och kollar runt för att fördriva lite tid. Det kanske blir sjukan i morgon efter mamma slutat jobba.
Förresten har jag nu bytt telefon, bara för rolighetsskull;) Jag har nu en HTC Legend, gillar HTCs telefoner har varit sugen på en ett tag, och ja nu har jag en. Har suttit och lekt lite med den ikväll:P Det är så att mamma har en likdan och jag hälpte henne med lite inställningar och så och nu när jag skulle göra det på min så kommer jag ju inte ihåg så det tar ju typ hundra år innan jag kommer på hur man ska göra:P haha ja men jag är nöjd i alla fall=)
HTC-Legend
(Bild: Google.se)

Go natt med er alla för nu måste jag verkligen sova!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0