Helgen börjar!

i morse var jag på möte och ja jag var på möte kanske 20 min om ens det, men ja måste man dit så måste man. Sen när jag kom hem så blev det frukost och sen har jag sett lite på tv och sovit, eller ja halvsovit..
I ca två dagar har jag varit jätte trött och haft ont i huvudet, och när jag la mig igår så kände jag att det tog jätte ont bak på huvudet, jag har alltså slagit i huvudet och fått en bula. Men jag har glömt bort det och jag har glömt en massa saker, vissa saker har börjat komma tillbaka men ja, det var en riktigt smäll i alla fall! Men det blir nog bättre om någon dag..

Ikväll så ska vi förbi pappa och Eva efter middan och hälsa på, det var ett tag sen så jag tänkte att det var dags igen=) Det kommer nog att gå bra, det gick ju bra med hundarna förra gången, men jag kommer ändå att hålla lite koll!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0