Hmm

Alltså nu har jag två frågor, själv så går hjärnan på högvarv men ja det händer ändå inte så mycket;) Det är så att jag har en kusin som fyller år och jag har ingen aning om vad vi ska köpa till honom!! Vad köper man till en kille som fyller 8?  Usch jag får lite dåligt samvete att jag inte redan har kommit på något själv!

Den andra saken är att jag vet inte vad jag ska göra mer på bloggen, jag tror att bakgrunden ska bli går och ja sen står det stilla=l några idéer? haha nästa gång man ska göra om bloggen kanske man ska ha bestämt sig om vad man vill ha redan:P

Men nu ska jag visa Erik några roliga saker från Sveriges värsta bilförare, höll fan på att skratta ihjäl under programet, så jag tipsar om att se det, så gör det NU:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0