Jag är inte över dig än.

För ett tag sen så kollade jag igenom lite musik jag lagt upp på bloggen, och vissa har man nästan glömt bort faktiskt. Och sen när jag bytte mobil så satte jag in lite musik som jag lyssnade på mer förr, lite roligt och sen inser jag ju att fan vad bra musik smak jag hade och fortfarande har;)

Men jag tänkte rekomendera några låtar.
- Joseph Arthur - In The Sun

- Melissa Horn - Vem lämnade vem

- Melissa Horn - Lät du henne komma närmre

- Melody Gardot - Baby, I'm A Fool

- Melody Gardot - Who Will Comfort Me

- Fuel - Bad Day

- Bonnie Tyler - Total Eclipse Of My Heart

- The Kooks - Naive

Här har ni några bra låtar som är riktigt bra och dom jag lyssnar på mest just nu. Bonnie Tylers låt är ju en klassiker och den är bra om man inte lyssnar på den allt för ofta. Men annars sätt igång och lyssna!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0