Lördag - Bio

Idag har jag varit in till stan med en kompis, kollade runt lite men hittade inget. Behöver en till bh men ingen lycka idag=/ Men sen blev det bio, vi såg trsssel, riktigt bra film och det är som en disney klassiker, vilket jag verkligen gillar! Så jag rekomenderar den till båda yngre och äldre=)

(bild: Google.se)

Sen så stod jag och väntade på Erik för han skulle hämta mig och jag var verkligen inte klädd för att vara ute så jag började gå och efter jag varit ute i typ 15 min så kände jag inte mina ben längre..jag hann vara ute i 30 min innan han kom. Och ja jag ett jag låter fjollig men det blåste kallt och ja dåliga kläder i dåligt väder är inge bra:P Men sen drog vi och handlade lite saker och lite lörsdags godis. Vi handlade grisöron till Kelly, som verkligen var poppis!! Hon har aldrig varit så på medans jag öppnade förpackningen och sen tog hon det och började tugga och gick iväg för att vara själv, och jag kan säga att de örat inte levde länge:P

Ikväll blire bara att slappa tror jag, jag åt just middag och åt för mycket så jag har paltkoma! Så just nu ska jag vara ligga och leka död:P Annars ja jag vet inte mer vad jag ska skriva, har en lite dålig dag, i morse ville jag bara ligga kvar i sängen, men ja alla har vi såna dagar!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0