Lördag

Alltså först så kan ju jag säga att jag har helt fel dagar, jag har söndag idag.. Det är nog för att vi fyllde år i torsdags och då blev det ganska sent så ja alla dagar har flyttat fram en dag.

Men jaja nog om det. Idag så har jag i alla fall haft typ en slappar dag. Först så fikade vi hemmagjorda semlor mums! Och sen var jag och Erik ute med Kelly i skogen och gick längs skoterspåret, det var riktigt härligt ute och vi hann leka lite i snön och kelly tycker det är så kul att springa lös ute i skogen=) Sen har jag sett en nån film på dagen och hjälpt syrran lite ikväll med hennes outfit, hon är nämligen ute ikväll.. Sen har jag och Erik sett Irene Huss och nu är Erik ute med hundarna så dom får leka en stund=)

Så ja det har varit en ganska skön dag=) Imorgon skulle jag egentligen till min kusin som fyller år men eftersom att en i den familjen har fått magsjuka så är det inställt. Men jag och mamma kanske ska förbi en vän till henne som ligger på sjukan, och det ska bli roligt att träffa henne, har bara gjort det en gång när jag var typ 4 så..

Men eftersom att jag inte hade något speciellt roligt att skriva idag så bjuder jag på någon bild=)
Här har vi lilla Kapten, så söt=)
Kelly och Kapten=)

/H

Kommentarer
Postat av: william

kapten 'r såååå söt:DDD

2011-02-15 @ 14:29:09
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0