Måndag

jahapp måndag igen och jag har varit på typ möte idag och det var tråkigt, förra gången var mycket roligare! en roligare grupp och gjorde lite andra saker.. Sen så fick man inte veta hur länge man skulle vara där och vilka dagar i veckan och så ja det var väldigt rörigt! Sen så blir jag sur när jag får veta att vi ska heldag och det betyder att man måste ut och handla lunch precis när alla andra ska göra det=/ Det tycker jag att man kan skriva för dom som också vill ta med sig mat!

Men sen efter det har jag mått lite halvdåligt så jag har mest legat ikväll, hann somna en lite stund:P Sen har jag och Erik sett solsidan och time out, solsidan är alltid lika roligt:D Och nu kanske vi slår igång någon kort film och myser en stund=)

Hoppas att ni har haft en bra alla hjärtans dag=) Själv så har det som varit lite som en vanligt dag helt enkelt.

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0