Måndag och ja..

Ja vad ska jag säga, jag har haft fullt upp i helgen det e därför jag inte har skrivit. Det har varit kalas x2, barnvakt, filmkväll hälsa på folk packa och en massa annat! Så ja datorn har som legat still i helgen.

Men sen så kan jag säga att jag somnade tidigt igår (vilket var tur) Eftersom att min kusin hade sovit över och ja han rör på sig mycket så sov jag typ inget natten till igår, så jag var som lite trött. Så jag somnade just efter 21:00 igår och det var tur för vid ca 02:00 började Eriks magsjuka så efter det har man ju inte sovit så mycket! Fast det e klart det e ju mer synd om han!!  Så ja nu säger jag bara peppar peppar!!!

Men nu ska jag ut med Kellsan innan middan, hon som har legat nedför Erik nästan hela tiden, hon känner nog på sig att det är något konstigt.

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0