Måndag typ:P

Ja det e typ måndag idag, jag har inte somnat än så då har jag fortfarande måndag:P Idag så har jag i alla fall mest legat, har mått så dålig, hostade hela natten så jag kunde inte sova och sen har jag haft ont i huvudet hela dagen=/ Men det är bra nu så=)
Jag har i alla fall varit på ett inredningsparty idag och ja det var väl sådär..hon som hade det var kanske inte så bra och inte så jätte inne i det hon gjorde. Det var i alla fall hemma hos Ewe och det kanske var mest därför jag for, men sen var det lite roligt att träffa dom som var där=)

Erik har haft sin sista dag på praktiken idag så nu börjar han vara hemma igen och ja jag hoppas att han får komma tillbaka och jobba snart=) Inte för att det är jobbigt att ha honom hemma men för att det e bra om han får jobba!
Imorgon har jag inga planer, jag ska fixa lite papper och tvätta, visst låter det som en rolig dag:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0