Måndag

Har just kommit ut ur duschen och jag har gjort en hårinpackning och scrubbat kroppen så jag mår ganska bra just nu! Alltid härligt att pyssla om sig själv då och då=)
Min bodyscrub, luktar riktigt gott=)
(Bild: Google)
Och scrubbhandskar för bättre effekt=) Har likadana men den här bilden kommer också från google=)

Annars idag så ja på dagen hände det inte så myket, har mest haft ont i huvudet. Men sen efter middan så har jag och Erik varit och handlat, jag skulle ha lite saker till bakningen i morgon och mamma hade glömt handla några saker. Så vi har handlat och ja det e typ allt:P

Imorgon blir det i alla fall bakning till Torsdag då vi ska ha främmen eftersom att jag och syrran fyller år. Sen vet jag inte mer vad det blir. Men jag tror att det räcker med bakning eftersom jag ska göra bullar vilket jag inte är duktig på, har kanske gjort det tre gånger i hela mitt liv:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0