Onsdag

Först så kan jag ju säga att mitt humör vände tillbaka senare igår, jag var inte less och trött hela dagen=) och idag har jag jag varit in till stan på den där ''intervjun'' och det gick riktigt bra=) En sak som var ganska roligt var att han ofta sa ''fan och hans moster'' haha det är inte ofta man hör den:P
Sen så handlade jag nya hörlurar till telefonen och sen köpte jag en leksak till Kelly, köpte en boll som man ska he godis i och sen när hon rullar på den så kommer godiset ut det blir lite hjärngympa för henne=) Sen så har jag och Erik varit och handlat lite och nu ligger jag här i sängen och ja ligger vid daton:P

Senare idag har jag tänkt tvätta lite och sen blire att göra middag, sen har jag inga mer planer just nu men jag har ju i alla fall gjort något idag=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0