Onsdag och trött!

Ja e ganska trött just nu och jag tänker nog bara gå ut med hunden sen lägga mig framför datorn en stund och sen sova! Men allt har gått bra idag i alla fall=) Håret blev skit snyggt efter klippning och ännu bättre med ny hårfärg:D Och sen så har jag fått present idag och blev bjuden på fika, inte illa:) Sen så har jag handlat lite också men det var billigt!! Jag köpte mig en ny bh, ja ni ser rätt! Jag har äntligen hittat en:D:D Sen så har jag köpt ett armband och ett halsband och tillsammans kostade det 40kr (billigt) och sen så köpte jag två linnen, eller ja jag hade ett presentkort så jag betalade bara 8 kr, så jag kommer hem med mycke saker om man tänker på hur mycket pengar som har gått=) Gillas!!
Så hrä ser linnet ut:
Inte riktigt jag, men det e skitsnyggt, köpte det i lite för stort så det ''hänger'' snyggt;) Och sen köpte jag ett linne med samma form fast inget tryck på som jag kan ha under eftersom att linnet är ganska tunt.. Men snyggt är det och jag tror nästan att jag kommer att ha det i morgon, för jag e sugen på att ha det och sen ska vi vara en massa folk på liten yta så det kommer nog att vara ganska varmt, så det kommer att bli kanoners=)

Annars har jag haft en riktigt bra dag, MEN jag är trött, har varit full rulle i många timmar idag och jag har mest gått ellet stått så jag kommer att sova gott i natt=) Och sen har jag ju så gullig kille som tar ut hunden i morgon så jag får sovmorgon istället för frukost på sängen=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0