Söndag

Söndag idag och det blev då ändrat mina planer. Jag skulle ju på sjukan och träffa mammas kompis men det blev inte så, det blir kanske någon dag till veckan=) Men det blev så att vi for till pappa och Eva och fikade. Det var jag, Ewe och Erik plus hundarna, och jag var lite nervös eftersom att pappas hundar inte är kanske dom man vill att ens hundar ska träffa, ja med snabb förklaring så är dom lite aggresiva och dominanta. Men det gick bättre än vad jag trodde att det skulle gå=) Visst jag skulle inte låta dom vara hundvakt till Kelly men man kan då i alla fall fara dit utan att Kelly blir attakerad.

Och nu är vi hemma och Erik har just börjat med maten=) sen blir det jag och Kelly själva ikväll så jag tror att jag ska sätta mig på golvet med datorn och mysa lite=)

Men nu måste hjälpa Erik med maten (han e lite stressad:P)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0