Söndag

Dålig dålig, jag vet!! Jag har varit sjukt dålig på att blogga nu på sista tiden!! Men jag har som bara gjort annat så=)

Men jag kan snabb skriva om gårdagen, jag och Erik var hundvakt till Abbey, så hundarna fick leka av sig ganska mycket!!Och Eriks mamma blev lite små rädd för Abbey för hon är ju så stor och sen är hon ju lite valpig, men snäll=) Vi åt go middag igår, det var heta räckor till förrätt, kyckling till varmrätt och efterätten var panacotta (vet ej hur det stavas) med hallon och lakrits. efterrätten var klart godast och jag skulle bara kunna äta hallon och lakrits:P Sen hade jag och Erik filmkväll=)

Idag så ska jag och syrran till stan, hon ska ha ett par nya skor så jag ska följa med och vara smakråd=) Och jag lovar att jag inte ska försöka handla något, det kan hända att vi fikar men då ska det vara dom enda pengarna som lämnar min börs!! Sen vet jag inte mer vad som händer idag, jag och Erik såg  en film igår och vi ska nog se tvåan idag så..

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0