Torsdag-stan med Fanny=)

Har typ just kommit tillbaka från en prom med Kelly. Jag och Malin skulle till Ica så vi gick samtidigt, måste vara två om man ska ha med hunden till affären för vi har inte vågat lämna henne utanför än, men det kommer att bli så sen. Idag har jag också varit i stan med Fanny, jag skulle dit och hämta ut biljetter till bio nu i helgen, så vi passade på att ta en fika=) Alltid lika kul att träffa Fanny och vi pratar verkligen mycket och om allt:P haha men det var trevligt trevligt=) Hann köpa nya scrubhandskar också=)

Ikväll så ska jag nog bara slappa framför tv eller någon bra film, Erik är och tränar så det är bara jag och Kelly hemma, ja så det blir lite mys och bra film kanske=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0