Torsdag

Idag så har jag inte gjort så mycket speciellt, men jag har legat i badet idag och GUUD så skönt det var för ryggen!! Tur att dom fortfarande har ett badkar hos Erik=) Sen så har jag och Erik varit och handlat och det var första gången vi lämnade Kelly utanför, vi var inte alla inne länge eftersom att det var första gången. Och när vi kom ut så så satt hon stilla och det stod några breve och jag frågade om hon hade varit tyst och så. Och hon hade inte gjort något alls bara suttit och väntat=) Så det var ju jätte roligt:D Hon är så duktig våran hund!!

Och sen har jag ätit semla idag, Annika har bakat i helgen och dom var jätte goda och rätt storlek!!
Men nu ska jag se fortsättningen på Sveriges Värsta Bilförare=)


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0