2001 01 01

Det nya året är igång och jag e trött och har ont i ryggen som F!! Men men det nya året kommer att bli bra:D Gårkvällen var kanoners men det blev lite sent men det var det värt=)

Idag så har jag bara legat framför tvn och duschat så nu känner man sig som en ny människa;) Väntar nu på att middan ska komma hem, blir Pizza idag vilket verkligen passar till en sån här dag. Och efter middan ska vi tre dra till Ewe så får hundarna leka lite (om dom orkar efter igår) och vi kommer att slänga oss i soffan=) Sen vet jag inte mer vad som händer ikväll men det blir nog en slappardag hela dagen=)

Jag kommer att lägga upp lite bilder från igår, tyvärr blev det inte så många bilder glömde som bort kameran men några bilder blev det och några av dom kommer att komma upp=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0