26/1-11

Först så kan jag säga att jag har blivit förkyld och den förkylningen kom utan förvarning, jag har sjukt svårt att sova eftersom att jag måste andas med munnen och jag är så dålig på det! Så idag är jag lite trött men det ska gå bra=)
Jag har en kompis här nu, vi ska ute med Kelly först och sen ska vi sätta oss framför tvn och se en film och bara slappa=)
Efter det kommer mamma och hämtar mig, så ska vi fara och hämta en nyckel till en lgh som jag och Fellan ska städa..Det är min moster som känner dom som ska flytta ut och dom ville ha någon som städade ut den så då gör jag och syrran det=) Så idag ska vi hämta nyckeln och kolla in lägenheten och se hur det ser ut. Och när man ska städa någon främlings lgh så vet man inte riktigt vad man ska vänta sig, men jag väntar mig i alla fall det värsta haha:P

Men nu ska vi ut med hunde, jag skriver nog mer ikväll=)
Ha en bra dag=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0