Det har hänt igen!

Var just in på Aftonbladet och kollade runt lite. Och nu har det hänt igen, föräldrar som kanske inte tänker längre än nästan räcker när dom sitter vid datorn. Det var en kvinna som suttit och spelat på facebook medans henne 13 månaders son var i badkaret. Hon hade kollat till honom en gång och efter tio minuter skulle hon kolla till honom en andra gång och få låg han under vattnet och gurglade. Han fick åka helikopter till sjukhuset men när dom kom fram så hade han tyvärr hunnit avlida. Mamman berättade att sonen var självständig och gillade att vara själv. Men också att han kunde få kramper och han fick inte lämnas själv. Mamman har också sagt att det var dumt. Nu så står det mellan 16-48 års fängelse.

Jag fattar inte hur det här kan hända fler gånger, man läser ju om det lite nu och då tycker jag. Och jag fattar inte när datorn började komma före ens eget barn!! Och pojken var bara 13 månader och kunde få kramper. Så hur själv han än ville vara så skulle man alltid ha koll på honom och speciellt när han badar!! Jag vet att man kan fastna vid datorn men ALDRIG om man har ett litet barn som badar, då kan datorn vänta!
Jag vet inte mer vad jag ska säga förutom att jag blir så arg! Jag hoppas att hon får det straff hon förtjänar!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0