God morgon

God morgon på er=)
Jag känner faktiskt att jag har varit ganska duktig nu på morgon..inte för att jag e vaken tidigt, det spelar ingen roll, utan det är för att jag har gjort bort dom tråkiga sakerna redan:P
Först så har jag varit ut med Kelly, det är ju egentligen inte tråkigt men vid sju på morgon borde man bara ligga i sängen:P Sen så har jag varit hem och gjort frukost och skrev under lite papper som jag sen gick och postade. Sen hem igen och fixade med lite mer papper, äta och nu sitter jag här..
Det enda som kände konstigt var att gå och posta ett brev på morgon (skulle hinna dit innan dom tömde lådan) Men annars brukar jag vara den som har brevet i väskan och postar det när jag kommer ihåg det..
Men det gick inte den här gången eftersom att försäkringskassan skickade papper till mig försent!!
Men men ingen är ju förvånad om försäkringskassan gör fel, det är ju ingen där som skulle erkänna det ändå!

Guud vad jag fick mycket skrivet den här morgonen:P men nu ska jag kolla lite runt på datorn och sen får vi se vad som hännder=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0