Hemma

Nu är jag hemma igen och jag kan säga att det snöar på ganska bra ute! Från att ha hoppat av bussen och kommit hem så liknade jag en snögubbe:P Men det är skönt att det inte blåser eller är kallt=)
Jag har i alla fall varit på möte idag och ja det gick fort som vanligt och sen så har jag hunnit handla..Vet att jag sa att jag inte skulle! Men när jag sminkade mig så kom jag på att min mascara snart var slut så jag köpte en ny och den var billigare än vad min mascara brukar vara=) Och sen så hittade jag ett par jätte söta trosor som jag bara var tvungen att köpa! MEN det var på rean och sen hittade jag en väst/tröja aktig sak som också var på rean som jag köpte. SÅ jag har i alla fall INTE spenderat så mycket pengar idag:D
Det kommer upp bilder sen, är så sjukt nöjd så dom bilderna kanske till och med kommer upp fort:P

Men nu ska jag faktiskt beställa ett bilbälte/sele till Kelly. Min syster har en likdan som jag ska beställa. Och färgen på den selen skulle passa jätte bra till Kelly men eftersom att dom har samma storlek så sa jag och Erik att vi skulle ta en annan färg. Och svart/vit var slut så det blir en rosa/vit trotts att varken jag eller Erik tycker om rosa och kanske inte riktigt passar våran hund..Men säkerheten kommer först!!

(Bilden: www.doogie.se)
Dom är jätte bra dom här eftersom att dom e breda fram. I vanlliga fall så är dom smala fram men om du då skulle tvärbromsa eller krocka så skulle all tygnd hamna mitt fram på revbenen vilket inte är så bra. Men det bredare fördelar tygnden på en större yta. Så nu är det bara att betsälla=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0