kväll

Jaha nu är rummet typ klar, jag har inte satt upp något på väggarna än eftersom att jag har inte riktigt bestämt mig hur jag vill ha allt. Men resten e klart och det känns riktigt skönt=)
Sen har man hunnit med en go middag och snart blire kortspel och efterrätt. Alla andra ska ha glas och jag tycker inte att det är så gott så jag kanske ska göra lite chokladpuddig vilket jag typ inte har ätit på flera år, så ja det är väl dags att äta det igen:P

Sen blire myskväll för jag och Erik och jag längtar så mycket!! Haha det låter som om vi nyblivit tillsammans men ja det är alltid bättre när han e med:D Vi ska i alla fall se film och kanske att man tar det sig ett glas vin och fira rummet, får se vad som händer. Men nu ska jag ner och göra min chokladpudding=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0