Kvällen

Nu är det dags för lite kvällsfika och sen tror jag att det inte kommer att bli så sent ikväll, har redan hunnit somna framför tvn:P
Förresten så kan jag säga att lägenheten var jätte fin och ser nästan nystädad ut, så det var inga problem, och vi har hunnit halva lägenheten om inte mer, så vi ska bara dit en gång till sen e vi klara=)
Efter vi hade städat for jag, Erik och Eriks syrra på frasses och åt  middag, var riktigt länge sen jag åt där och jag var hungrig så det var ganska gott=) Sen har jag sett på tv och sovit:P

Imorgon har jag inga planer alls så vi får se vad som händer=)
Go natt på en stund=)Förresten börja se stylisterna, skitbra!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0