Lördag

Nu är jag hemma, jag har varit och städat klart lägenheten så nu är det klar, det gick fort och det känns skönt att det är bortgjort=) Nu så ligger jag bara och slappar framför tvn, snart ska jag ska jag hoppa in i duschen. Ikväll blir det inget speciellt, vilket kan vara ganska skönt, det blir att göra middag och det kanske blir någon efterrätt och sen tror jag bara att det blir att slänga igång och en film=) En bra lugn lördag helt enkelt=)

Det var ganska kul när vi städade, när syrran tvättade fönstrerna så var det två spindlar som vaknade till liv. Och vi båda är rädd för spindlar så vi visste inte vad vi skulle göra. Men jag försökte he lite vatten på dom så dom skulle glida ner för fönsterkarmen och ut, men dom jävlarna höll sig kvar. Så vi sprutade lite rengöringsmedel på dom men jag vågade inte gå så nära så ja det hände inte så mycket. Men då ryckte Fellan in och gick närmare och dränkte dom i rengöringsmedel och då föll dom ner. Så om dom inte tog av kyla så dog dom av förgiftning:P haha vi löser allt=)

Passar på att bjuda på en bild på Kelly=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0