Lördag

Igår gjorde jag inte så mycket, eller ja typ ingenting alls. Det är så att min farfar gick bort igår, så ja ni fattar!

Men idag så har är jag trött och har huvudvärk efter en natt då jag inte kunnat sova, men erik lät mig sova ut idag vilket behövdes!! Sen så har vi varit ute med Kelly och lekt lite och tagit lite kort som vi ska skicka till hennes förra ägare. Sen så har jag och Erik gjort något som vi aldrig gjort för, vi har köpt bingolotter till i morgon..haha alltså det är min idé alltihop men jag tänkte att det skulle vara kul att spela har inte gjort det sen jag var väldigt liten..Så det ska vi göra i morgon och det kommer säkert att vara roligt och jag hoppas att jag vinner:P
Sen så har vi bara handlat lite åt mamma och åt oss. Och nu så sitter jag bara här och väntar på att toan ska bli ledig, jag ska göra mig klar till i afton.. Hela veckan har som varit jobbig så jag har sett ut som en jadu jag har sett ut som en person som borde ha gömt sig inne:P Så jag ska föröska fixa till mig lite i alla fall:P
Ikväll så ska jag och Erik hitta på något och jag vet inte vad men det kommer vi nog på.

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0